Luxury

Charakterystyka obiektów opatrzonych certyfikatem SPA QUALITY STANDARD poziom LUXURY.

Podstawowym kryterium postawionym wszystkim obiektom posiadającym certyfikat LUXURY jest bezwzględne spełnianie wszystkich wymagań dla pensjonatu pięciogwiazdkowego.

Już przy pierwszym kontakcie telefonicznym lub odwiedzając stronę internetową, gość odnosi wrażenie, że jakość oferowanych usług jest na najwyższym poziomie – oczekiwanie na połączenie nie przekracza 10s, a odpowiedź na zapytanie mailem przychodzi najpóźniej po upływie 2h.

Dojazd do obiektu jest bardzo dobrze oznakowany, przy ewentualnej niejasności, recepcja potrafi udzielić pomocy w co najmniej dwóch językach obcych.

Już pierwsze pięć minut wprowadza gościa w bardzo pozytywny nastrój – budynek jest wysoce estetyczny i wyjątkowo zadbany. Wszystkich pracowników charakteryzuje zadbany wygląd, staranny ubiór, profesjonalizm i nienaganne zachowanie.

Wejście oraz hall recepcyjny kojarzą się ze zdrowym trybem życia i ekologią. Po przybyciu do hotelu, gość zostaje niezwłocznie dostrzeżony i szybko zameldowany, nie musi czekać w kolejce. Od razu zauważa wellnessowy charakter obiektu, ma do dyspozycji najwyższej jakości materiały drukowane z ofertą usług SPA. Do pokoju prowadzą go czyste i przyjemnie pachnące korytarze, posiadające dekoracje z kwiatów ciętych; dla wszystkich gości dostępne są owoce.

Pokój i łazienka są idealnie czyste, wyposażenie – w idealnym stanie. Łazienka wyposażona jest w minimum 4 rodzaje kosmetyków z logo hotelu oraz kosmetyki ściśle związane z ideą SPA. Gość może skorzystać z aromaterapii, szlafrok również jest nieodpłatny. Woda musi być markowa, w proekologicznych butelkach, dostępne jest także menu restauracji.

W obiekcie znajdują się: restauracja, co najmniej trzy bary i kawiarnia; wszystkie pomieszczenia są w nienagannym stanie, harmonijne kolorystycznie. Karty menu barowego zawierają co najmniej 7 rodzajów herbat i 3 rodzaje przekąsek. Karty restauracyjne zmieniane są co najmniej trzy razy w roku, potrawy „wellness” stanowią co najmniej 50% menu; zawiera dania regionalne oraz wyodrębnione dania z produktów ekologicznych. Wszystkie potrawy i soki wykonane są wyłącznie ze świeżych surowców, nie mrożonych, znacznie przeważa pieczywo razowe, a minimum 1 rodzaj pieczywa wypiekany jest na miejscu. Potrawy mają wyraźnie oznaczone wartości energetyczne oraz szczegółowe zawartości witamin i minerałów. Gość może indywidualnie skomponować swoją dietę, zawsze będzie czekało na niego 6 dań głównych i 3 rodzaje zup, a stół dietetyczny będzie wyraźnie wyeksponowany. Hotel szczególnie dba o zachowanie najwyższej jakości oraz właściwej temperatury serwowanych potraw.

Goście hotelowi mogą skorzystać z wielu atrakcji dodatkowych, mają dostęp do minimum trzech obiektów sportowo – rekreacyjnych zewnętrznych. Co drugi dzień mogą skorzystać z zajęć sportowych z instruktorem, a raz w tygodniu mają możliwość zwiedzenia okolicy z przewodnikiem. Czas umila im oferowana codziennie muzyka na żywo.

Zaplecze SPA zaprojektowane zostało tak, by dawało maksymalnie duży komfort odwiedzającym, usługi SPA świadczone są na najwyższym poziomie, z wyjątkową dbałością o jak najlepsze samopoczucie gości. Oprócz wód, gość bezpłatnie może skosztować soków, nektarów, herbat – bez ograniczeń. Recepcja SPA, zawsze udekorowana świeżymi kwiatami, funkcjonuje minimum 12 godzin na dobę. Goście mogą zamówić 100% zabiegów bez wcześniejszej rezerwacji, zawsze czekają na nich bezpłatne szlafroki w idealnym stanie. Konsultant SPA (dostępny minimum 16h na dobę) sam skontaktuje się z „klientem” i umówi na godzinę w wybranym miejscu. Minimum co trzeci dzień można skorzystać z bezpłatnych konsultacji antystresowych.

Liczba zamykanych szafek w szatniach, toalet, umywalek, suszarek jest ściśle określona w stosunku do liczby miejsc w gabinetach zabiegowych.

Pracownicy regularnie sprawdzają bezpieczeństwo gości w części mokrej SPA; podłogi antypoślizgowe, zabezpieczające poręcze, przyciski alarmowe i czujniki temperatury we wszystkich pomieszczeniach – dają poczucie bezpieczeństwa.

Na gości czeka basen (minimum 16m długości) z wydzieloną częścią do aqua aerobicu oraz przestronną plażą z leżakami, sauny posiadają okna „z widokiem”.

Kosmetyka SPA wykonywana jest na najwyższym poziomie; bezwzględnie przestrzegane są normy SANEPID, stosowana jest staranna dezynfekcja całego sprzętu po każdym użyciu.

Pracownicy są profesjonalni, dogłębnie znają ofertę SPA. Szczególny nacisk kładziony jest również na profesjonalne wyposażenie solarium: sprzęt ma moc około 160 Watt, lampy solaryjne wymieniane są najrzadziej co 5 lat, a filtr na twarz – co 3 lata.

Hotel oferuje swoim gościom szeroki wachlarz zajęć ruchowych i rekreacyjnych; codziennie odbywają się zajęcia w terenie z wyposażeniem i bez oraz sportowe; zajęcia z instruktorem odbywają się zawsze w małych grupach – do 10 osób. Do użytku gości jest co najmniej jedna siłownia oraz trzy sale do ćwiczeń bardzo dobrze wyposażone w czysty i zadbany sprzęt.

Obiekt czynnie angażuje się w działania na rzecz środowiska – 75% urządzeń energooszczędnych, zbieranie wody deszczowej do podlewania, ekologiczne systemy grzewcze – o wszystkich swoich działaniach informuje swoich Gości.

Całość przestrzeni publicznych w obiekcie oznaczona jest jako wolna od dymu, a wszystkie pokoje przeznaczone są dla niepalących; wszędzie znajdują się wyraźne oznaczenia polityki antynikotynowej hotelu.